Sony Cyber-shot W DSC-W110 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot W DSC-W110 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rene77 14-06-2009

Hallo,

Het is een mooie camera voor een goeie prijs. Enige kleine nadeeltjes vind ik:

- Minder sterke flits (maar kan misschien ook niet anders met zo'n klein toestel);
- Geen beeldstabilisator;

Verder vind ik de camera wel lekker klein, makkelijk te bedienen en je maakt er gewoon nette foto's mee.

Gr. René

Michiel A 03-02-2009

Erg mooi toestel, twijfelde tussen de S750 en deze, uit eindelijk voor deze gekozen door het kleine verschil in prijs en als extra: hogere ISO, 1x meer optische zoom en smile shutter. Maakt simpel, erg mooie foto's en batterij doet het goed. Nadeel is de duurdere Memory Stick in plaats van een SD kaartje maar verder geen ramp. Voelt stevig aan maar toch erg presenteerbaar!

Jorien14 11-01-2009

Ik vind het een prachtig camera, de foto's worden in de meeste omstandigheden super mooi. Er zitten veel mogelijk heden op en het is niet erg ingewikkeld. Ik vond het eerst een nadeel dat het een accu had. ik heb er gelijk eentje bij gekocht, zodat ik altijd een extra accu heb als de andere leeg is, dat is wel erg handig. Ook een geheugenkaartje van 2 gb heb ik er bij, hier kan in met 7 megapixels 650 foto's maken. Dit vind ik wel genoeg.
De camera ziet er prachtig uit en is erg klein, past makkelijk in de zak!
hij is stevig en erg degelijk!
Wat mij betreft een dikke aanrader!

Marcelsreview 13-11-2008

Ik merk dat de meesten positief zijn over deze camera, maar ik ben dat toch minder.
In huis maakt hij niet hele goede foto's, zit veel omgevingsruis in.
Ik denk dat de flitser misschien niet sterk genoeg is.
Heb het al proberen bij te stellen, werd wel beter, maar je blijst ruis houden als je een totaal foto maakt. Neem je opjecten alleen in beeld dan is het goed.
Maar eerlijk is eerlijk, het is ook geen dure camera, dus misschien verwacht ik teveel.

Inha 29-07-2008

Gewoon een simpele degelijke camera, goede foto's, ik heb geen negatieve punten te melden

B. Aafjes 25-07-2008

Mijn wensen waren:
- redelijk groothoekbereik
- minimaal 4 x zoom
- optische zoeker
- Goede lens

Ik heb deze kleine Sony voor erbij gekocht op advies van de winkelier. Voor een compactcamera zijn de resultaten erg goed, soms benadert hij qua kwaliteit mijn digitale Nikon spiegelreflexcamera. Hij heeft een eenvoudig maar goed keuzemenu, de bedieningsknopjes zijn wat klein voor mannen met echt grote handen, maar voor mij gaat het prima.

De Carl Zeiss lens is gewoon goed en redelijk lichtsterk, de kleuren zijn niet overdreven verzadigd, scherpte is prima. Fraai vind ik ook de aluminium behuizing, dat is in deze prijsklasse toch redelijk bijzonder. Het schermpje werkt ook prima, de oplaadbara Li-ion accu houdt het behoorlijk lang vol, jammer van de memory-stick i.p.v. de meer gebruikelijke SD kaartjes.

Al met al blij verrast door de kwaliteiten van dit handzame dingetje dat makkelijk in je broekzak past.

Pieter13 15-06-2008

Een fijne camera, die mooie foto's maakt en ook nog eens eenvoudig is in gebruik.